بهره‌برداری از ۹۲ پروژه توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از بهره‌برداری ۹۲ پروژه روستایی توزیع برق با اعتباری بالغ بر۲۳۴میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان خبر داد. محمد اله داد گفت: ۱۷ پروژه برق‌رسانی روستایی در شهرستان اراک،۶ پروژه در آشتیان، ۵پروژه در تفرش،۱۳ پروژه در خمین،۳ پروژه در خنداب ،۳ پروژه در دلیجان،۲۰ پروژه […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از بهره‌برداری ۹۲ پروژه روستایی توزیع برق با اعتباری بالغ بر۲۳۴میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.
محمد اله داد گفت: ۱۷ پروژه برق‌رسانی روستایی در شهرستان اراک،۶ پروژه در آشتیان، ۵پروژه در تفرش،۱۳ پروژه در خمین،۳ پروژه در خنداب ،۳ پروژه در دلیجان،۲۰ پروژه در زرندیه،۱۱ پروژه در ساوه،۴ پروژه در شازند، ۴پروژه در فراهان،۴پروژه در محلات و۲ پروژه در کمیجان ،در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی‌ اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی ، طرح جهادی اصلاح شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف استان را از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت برشمرد.
وی برق رسانی به روستای قشلاق نظر لو،احداث فیدر جدید در پست ۶۳کیلوولت و نصب و تقویت ترانسفورماتور های هوایی را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت عنوان کرد.