مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان خبرداد:

بهره‌برداری از ۲۳۲۸ پروژه توزیع برق زنجان از فجر ۹۹ تا فجر۱۴۰۰

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان از افتتاح 898 پروژه توزيع برق در استان زنجان،  همزمان با ايام‌ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي در سال توليد، پشتيباني و مانع‌زدايي‌ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده گفت: ۸۹۸ پروژه بعد از هفته دولت سال ۱۴۰۰ و طی ۵ ماه اخیر به اتمام رسیده و شرکت توزیع برق تا اتمام کامل این طرح ها طی این ۵ ماه حدود ۵۲۱ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توانیر هزینه نموده است.
علیزاده افزود: این طرح‌ها به‌علاوه طرح‌هایی که از دهه فجر سال ۱۳۹۹ تا هفته دولت با تلاش شبانه روزی همکاران زحمتکش بی‌ادعای شرکت توزیع برق خاتمه یافته و به بهره‌برداری رسیده‌اند ۲۳۲۸ طرح می‌باشند که در کل برای این تعداد طرح بالغ بر ۱۴۷۱ میلیارد ریال هزینه شده است.
علیرضا علیزاده، مدیرعامل و رییس هیات مدیره با اعلام اینکه ۱۴۳۰ پروژه در هفته دولت با حضور روسای استانی افتتاح شد گفت: ۸۹۸ طرح خاتمه یافته تا پایان دی‌ماه نیز در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌‌هایی که بهره‌برداری از آن‌ها در دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد ۵۲۱ میلیارد ریال بوده است و  شامل ۲۱۳ پروژه‌ اصلاح و بهینه‌سازی، ۱۰۶ پروژه توسعه و احداث، ۱۳ پروژه روشنایی معابر، ۵ پروژه کاهش پیک‌بار، ۱۶۱ پروژه توسعه و اصلاح روستایی و ۴۰۰ پروژه نیرورسانی می‌باشند.
علیزاده افزود: از مجموع ۸۹۸ پروژه آماده‌ی بهره‌برداری در دهه فجر امسال، ۳۱۲ پروژه در شهرستان زنجان، ۲۰۸ پروژه در شهرستان خدابنده، ۱۰۳ پروژه در شهرستان خرمدره، ۶۸ پروژه در شهرستان ابهر، ۶۸ پروژه در شهرستان ماهنشان، ۶۱ پروژه در شهرستان سلطانیه، ۴۱ پروژه در شهرستان ایجرود و ۳۷ پروژه در شهرستان طارم افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تامین برق روستای قوهیجان شهرستان طارم، تامین برق مجتمع مسکونی کارکنان راه‌آهن زنجان،  تامین برق متقاضیان روستای هندی‌کندی شهرستان طارم و تامین برق آب شرب روستای قیاسیه شهرستان سلطانیه از پروژه‌های شاخصی است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.