بهره‌برداری از ۱۳۲۷ میلیارد ریال پروژه‌‌ی شرکت توزیع برق لرستان در دهه‌فجر

بهره‌برداری از ۱۳۲۷ میلیارد ریال پروژه‌‌ی شرکت توزیع برق لرستان در دهه‌فجر

به گزارش برقاب,مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با بیان این‌که در دهه‌فجر امسال پروژه‌های بسیاری در شرکت توزیع برق استان به مرحله‌ی اجرا و بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: «این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد».

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مهندس مهران امیری با بیان این‌که احداث ۱۰۴ کیلو‌متر شبکه فشار متوسط به مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال و احداث ۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به مبلغ ۱۵۷ میلیارد ریال اجرایی شده است، عنوان کرد: «نصب ۱۹۷ دستگاه ترانسفور‌ماتور عمومی با مجموع ظرفیت ۳۰ مگا‌ولت آمپر به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال و نصب چهار هزار و ۱۳۸ دستگاه چراغ لاک‌پشتی در شبکه به مبلغ ۸۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته است».

وی در خصوص برق‌رسانی به روستاهای استان نیز عنوان کرد: «برق‌رسانی به روستای مرادآباد سرگیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، روستای کیان‌نسار با اعتبار ۶ میلیارد ریال و روستای مله‌کبود در راستای مهاجرت معکوس با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است».

مهندس امیری در ادامه به افتتاح ساختمان توزیع برق شهر اشترینان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: «تکمیل برق‌رسانی به ناحیه صنعتی چمن‌سلطان به مبلغ ۸ میلیارد ریال، تامین روشنایی معابر مسیر تپه نورالشهدا (شهدای گمنام) به مبلغ ۶ میلیارد ریال و احداث شبکه فشار متوسط انوج جهت جداسازی برق روستاهای بروجرد از استان همدان به مبلغ ۸ میلیارد ریال صورت گرفته است».

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در پایان از تامین برق ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: «هم‌چنین در این ایام برق‌رسانی به مجتمع ۷۱۵ واحدی مسکن ملی با اعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال انجام شده است».