با اعتباری بالغ بر6میلیاردریال:

بلوار منتهی به فرودگاه اهواز مجهز به چراغهای کم مصرف ال ای دی شد

مدیرعامل برق اهواز گفت: به مناسبت نیمه شعبان روشنائی معابر بلوار منتهی به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز با نصب 150 دستگاه چراغ روشنائی150وات ال ای دی با اعتبار شش میلیارد و پانصد میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهوازمدیر عامل این شرکت در حاشیه بازدید از طرح های در دست اقدام برق در آستانه سال جدید در اهوازگفت: با توجه به اهمیت افزایش روشنائی معابر به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش امنیت عمومی همزمان با جشن میلاد امام زمان(عج)، روشنایی معابر بلوار منتهی به فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز مجهز به ۱۵۰دستگاه کم مصرف با بهره گیری از تکنولوژی جدید ال ای دی شد.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: با توجه به شرایط آب و هوائی گرم منطقه و اهمیت استفاده از خنکی شب برای گردش و سفرهای درون شهری مردم و همچنین ضرورت ارتقای سطح امنیت جامعه، توجه به نور محیطی اهمیت زیادی دارد و لذا بهبود شبکه روشنائی با اولویت حفظ پروتکلهای زیست محیطی و توجه به زیباسازی مبلمان شهری مورد توجه این شرکت قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور جلب رضایت شهروندان و کمک به ارتقاءامنیت عمومی و مدیریت مصرف انرژی، با برنامه ریزی انجام شده کلیه چراغهای قدیمی بلوار منتهی به فرودگاه اهواز جمع آوری و چراغهای روشنائی ال ای دی کم مصرف ۱۵۰وات نصب و همچنین کابل روشنائی مسیر مذکور به طول ۱۵۰۰متر نیز همزمان تعویض گردید.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز بصورت شبانه روزی در تلاش است تا بتواند ارائه دهنده برق مطمئن و پایدار بوده و همچنین در بخش روشنایی معابر که از اهمیت زیادی دارد بتواند زمینه جلب رضایت عمومی شهروندان محترم را فراهم کند.
مدیرعامل برق اهواز در پایان گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال و از محل منابع داخلی تامین و مورد بهره برداری قرار گرفته است.