بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) در آبفای چهارمحال و بختیاری

   به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن مراسمی با حضور کلیه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در محل ستاد این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری؛ سخنران این مراسم به تبلور صفات جلالیه و جمالیه خداوند در وجود مردان و زنان اشاره کرد و افزود: محبت به زنان موجب تحکیم خانواده ها می گردد.

این مشاور و مدرس مسائل خانواده با اشاره به مقام والای حضرت زهرا نزد پروردگار و توصیف ایشان در برخی از آیات قرآن کریم گفت: حضرت زهرا (س) ثابت کرد یک زن می تواند با خودباوری به مدارج والای انسانی برسد.

خانم عطایی با اشاره به جایگاه زن در جامعه امروز تصریح کرد: زنان ما در هر موقعیتی که قرار گیرند نباید نقش مادری خود را کم رنگ کنند.

در ادامه این مراسم هم دکتر احمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و تولد حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز روز مادر و قدردانی از مقام انسانی والای اوست که همه ما در مکتب این دردانه خلقت تلمذ کرده ایم و باید تلاش کنیم از شخصیت انسانی ایشان الگو بگیریم.

دکتر محمدی افزود؛ امروز با پیشرفت علم و کسب مهارتهای لازم توسط زنان پرتلاش ، نگاهها به حضور و جایگاه زن در جامعه تغییر یافته و شما زنان و مادران با پذیرش تعهد ، تخصص و با تبعیت از مکتب حضرت زهرا در عرصه های مختلف فنی و تخصصی در سخت ترین شرایط مقتدرانه حضور یافتید و ثابت کردید در بسیاری از مسئولیت ها دوشادوش دیگران می توانید فعالیت کنید و این جای بسی خرسندی است.

وی ضمن قدردانی از تلاش بانوان شاغل شرکت آبفا در انجام وظیفه گفت: اگر چه در سال جاری کاهش بارندگی ها و منابع تامین آب در برخی از مناطق سختی کار را دو چندان کرد اما با تلاش و همکاری تمامی کارکنان شرکت به ویژه شما بانوان در بخشهای مختلف فنی و اداری شرکت توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای اجرای برنامه های خوب و مناسب در سال آینده در راستای خدمات رسانی به مردم و نیز خدمت به سرمایه های انسانی شرکت ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان شرکت و نیز همکاری های بانوان فعالیت های مثمر ثمر و بهتری طی سال آینده صورت گیرد.

درادامه این مراسم مدیر عامل محترم شرکت اعضای هیات مدیره و معاونین در جمعی صمیمی به گفتگوی دوطرفه با خانم های همکار پرداختند و به پرسش های آنها پاسخ دادند.

سپس دو نفر از خانمها به نمایندگی از بانوان شاغل شرکت ضمن تشریح فعالیت و نقش همکاران در پیشبرد اهداف عالیه شرکت تاکید کردند خانمها با همت تمام در جهت پیشرفت شرکت تلاش خواهد داشت.

قابل ذکر است در این مراسم جشن علاوه بر سخنرانی ، مولودی خوانی ، اهدای جوایز به فرزندان همکار برگزیده در شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز وزارت نیرو و دیگر مسابقات از زحمات خانمهای همکار نیز تقدیر شد.