بزرگداشت سالروز پیوند آسمانی امام علی و حضرت فاطمه زهرا

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و شماری از همکاران، از کارکنانی که به تازگی سنت حسنه ازدواج را بجا آورده اند، تقدیر شد. استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت در این مراسم بیان کرد: یکی از مبارک ترین ازدواج های عالم، ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام […]

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و شماری از همکاران، از کارکنانی که به تازگی سنت حسنه ازدواج را بجا آورده اند، تقدیر شد.

استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت در این مراسم بیان کرد: یکی از مبارک ترین ازدواج های عالم، ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام ا… علیها که هر دو معصوم می باشند، محسوب می شود.

حجت الاسلام رضا طاهریان با اشاره به این که ثمره ی ازدواج و رفتار این دو بزرگوار و اتفاق های مبارک آن، درسهای بسیار مهمی برای مردان و زنان عالم دربردارد گفت: یکی از ویژگی های ازدواج این بزرگواران، هم شأن بودن آنان بود و یکی از ملاک های مهم این است که زن و شوهر می بایست از نظر علمی و معنوی، هم شان باشند.

وی تصریح کرد: ساده بودن ازدواج امـیرالمومنین (ع) و حـضرت زهرا (س)، از دیـگر ویژگی هایی است که هـمواره می بایست به عنوان یک الگوی رفتاری باشد تا به دور از تجملات، بهترین شرایط برای آغاز زندگی جوانان مهیا شود.

وی با عنوان این که خدا محوری در زندگی بسیار مهم است افزود: تربیت فرزندانی صالح، از نکات مهم دیگری است که باید با تأسی از ائمه اطهار (ع)، همواره مدنظر جملگی ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: انسان برای رسیدن به آرامش نیاز به ازدواج دارد و اجرای این سنت حسنه، گناهان را پوشش می دهد.

گفتنی است: این آئین که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، از ۱۲ نفر همکارانی که از اول ذی الحجه سال گذشته تاکنون، ازدواج نموده اند، تندیس ازدواج و هدایایی به آنان اعطا شد.