برگزاری ۳۷ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: در طی سال گذشته، 37 هزار و 573 نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان این شرکت به اجرا درآمده است.

بامداد یغمائی گفت: معرفی همکاران به سمینار، کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی به میزان ۳۲۸ نفر ساعت و حضور ۲۰ نفر کارآموز با معرفی از سوی مراکز آموزشی وزارت علوم و تحقیقات و آموزش عالی به واحدهای فنی، اداری و مالی و خدمات مشترکین، جهت طی دوره کارآموزی، از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: اجرای برنامه های آموزشی، در قالب طرح جامع آموزش کارکنان، ارتقای سطح دانش و پویایی سیستم، برای همکاران این شرکت برگزار می شود.

وی بیان کرد: با انعقاد تفاهم نامه با موسسات آموزشی معتبر، بهره مندی از ظرفیت همکاران به عنوان اساتید دوره و استفاده از بستر و فضای مجازی جهت برگزاری دوره های آموزشی و همچنین در راستای مدیریت خلق منبع ، مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال صرفه جویی برای شرکت حاصل شده است.

یغمائی خاطرنشان کرد: تدوین تقویم آموزشی سال ۱۴۰۱ ویژه مدیران، کارکنان و کارگران، انجام نیازسنجی الکترونیکی برای دومین سال متوالی، طی مراحل اداری برای بازنشستگی شش نفر از همکاران ، هماهنگی و انجام مراحل طرح چکاپ کارکنان ، مشارکت در اجرای پروژه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیستHSE””، به روزرسانی پرونده سلامت کارکنان، جمع آوری سوابق بیمه تامین اجتماعی پرسنل شرکتی و حجمی به تعداد ۷۵۰ فقره، همکاری در تکمیل اطلاعات موردنیاز شرکت توانیر مربوط به تغییر حالت اشتغال قانون جامع ماده ۲۱ ایثارگران، استقرار سیستم مدیریت دانش در سطح واحدهای پایلوت و گسترش فعالیت های مدیریت دانش و صدور احکام کارکنان، به عنوان برخی اقدامات حوزه معاونت منابع انسانی این شرکت است.