برگزاری کلاس عملی درس دانشجویان روابط عمومی در شرکت آبفای کاشان

پیرو امضا تفاهم‌نامه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل با رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان کلاس عملی درس کاربینی دانشجویان مقطع کارشناسی و کاردانی این دانشگاه در سالن جلسات شرکت آبفای کاشان برگزار شد.

مدیر دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: دانشجویان باید فرصت پیش‌آمده را مغتنم شمرده؛ زیرا این تفاهم‌نامه با پیگیری مدیرگروه روابط‌عمومی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل  باهدف اجرای هرچه بهتر درس کاربینی و به‌منظور آشنایی دانشجویان با محیط واقعی کار و آشناشدن با فرایند کار در سازمان به سرانجام رسیده است.

احمد صفایی مدیرگروه روابط‌عمومی دانشگاه علمی کاربردی مرکز آران و بیدگل گفت: روابط‌عمومی آبفای کاشان یکی از واحدهای نمونه در سطح استان و کشور است که توانسته با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب را در اذهان مردم به یک ضرورت تبدیل کند.

مدیر روابط‌عمومی آبفای کاشان در مورد ویژگی شخصیتی کسی که در روابط‌عمومی کار   می‌کند توضیح داد: کسی که پا در این مسیر می‌گذارد در مرحله اول نباید به‌عنوان شغل اداری به مسیر تحصیلی خود نگاه کند و باید شوق اداری داشته باشد.

عباسعلی کحال گفت: اگرچه از روابط‌عمومی به‌عنوان هنر هشتم یاد می‌شود؛ اما دانشجویان باید بدانند که روابط‌عمومی یکی از پراسترس‌ترین شغل‌های دنیا است.

وی افزود: انتقادپذیری، صبر، پاسخگوبودن، همیشه و هر لحظه دردسترس‌بودن، آگاه بودن، به‌روز بودن از ویژگی‌های یک کارشناس و مدیر روابط‌عمومی موفق است.

رئیس نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در کاشان ضمن تأکید بر نیاز به حرکت روابط‌عمومی‌های سنتی به سمت روابط‌عمومی دیجیتال گفت: نیاز به کسب مهارت‌های دیجیتالی و شبکه‌های اجتماعی برای استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی یک ضرورت است.

 مدیر روابط‌عمومی آبفای کاشان در این جلسه درس کاربینی دانشجویان، برنامه‌های اجرا شده روابط‌عمومی آبفای کاشان را سال گذشته برای دانشجویان تشریح کرد و درباره نحوه مستندسازی در روابط‌عمومی، بودجه‌بندی، روابط‌عمومی در عصر دیجیتال و نحوه مدیریت رسانه‌ها و توزیع محتوا در شبکه‌های اجتماعی توضیحاتی مفصلی را به دانشجویان ارائه داد.