برگزاری کارگاه مدیریت مصرف ویژه بانوان کارمند استان زنجان

کارگاه مدیریت مصرف ویژه بانوان کارمند دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با حضور یکی از مدرسان برجسته مدیریت انرژی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رویا قزلباش، معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت با تاکید بر توجه بیشتر به مدیریت مصرف و آموزش فرهنگ استفاده درست انرژی گفت: ناترازی موجود در تولید و توزیع برق در کشور به سبب خشکسالی و استفاده نادرست از برق در ساعات شبانه‌روز است و باید برای کاهش این ناترازی در کنار ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توسعه نیروگاهی بیش از پیش به مدیریت مصرف توجه کنیم.

رویا قزلباش با اعلام اینکه ۴۰درصد از مصرف برق کشور در بخش خانگی است افزود  بانوان می‌توانند نقش مهمی در مدیریت مصرف برق خانه‌ها داشته باشند  باید کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه‌ای برای این قشر از جامعه در نظر گرفته شود و دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان دوره‌های ویژه‌ای برای بانوان در نظر گرفته است که امروز شاهد برگزاری یکی از این کارگاه‌ها برای بانوان کارمند هستیم.

قزلباش از برگزاری دوره‌های ویژه برای بانوان خانه‌دار خبر داد و افزود: برای بانوان خانه‌دار نیز کارگاه‌های ویژه‌ای در مساجد و مدارس پیش‌بینی شده است که با حضور کارشناسان مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار خواهد شد.

گفتنی است مدرس این دوره آموزشی، محمدرضا مظفریان مقدم، عضو هیات مدیره انجمن علمی مدیریت مصرف کشور بود که با استقبال چشمگیر بانوان کارمند دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و در پایان دوره نیز شرکت کنندگان گواهینامه کددار معتبر آموزشی دریافت کردند.