برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان مرکزی

چهاردهمین المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان مرکزی در مجموعه ورزشی برق باختر برگزار شد.

به گزارش برقآب، چهاردهمین المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان مرکزی با موفقیت در مجموعه ورزشی برق باختر برگزار شد. این مسابقات از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ شهریور ماه برگزار شدند و در ۴ رشته پرش طول، دومیدانی، آمادگی جسمانی و شنا در رده های سنی ۷ تا ۱۸ سال برگزار شد. تعداد ۳۰۰ شرکت کننده در این المپیاد شامل ۶۵ شرکت کننده از فرزندان کارکنان شرکت توزیع برق استان مرکزی بودند.

استان مرکزی جزء فعال‌ترین استان‌ها در سطح وزارت نیرو در بخش ورزش می‌باشد. کمیته ورزش صنعت آب و برق در این استان با جدیت به بحث ورزش در بین کارکنان و خانواده آنها می‌پردازد و آن را مدیریت می‌کند. این المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان مرکزی نشان از توجه و اهمیتی است که به ورزش و سلامتی نسل جوان می‌دهند. این رقابت‌ها به عنوان یک فرصت برای تقویت روح ورزش در جامعه و افزایش همبستگی و ارتباطات بین کارکنان و خانواده آنها بسیار مهم است.

این المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان مرکزی در سه روز برگزار شد و به عنوان یک فرصت برای شرکت کنندگان در تلاش برای بهتر کردن عملکرد خود و رقابت با دیگران بود. همچنین، این رویداد به فرصتی تبدیل شد تا استعدادهای ورزشی در این استان کشف شوند و به عنوان پله‌ای برای صعود به سطح بالاتر در ورزش استان مرکزی در نظر گرفته شود. با توجه به موفقیت‌های قبلی ورزشکاران این استان، برگزاری این المپیاد ورزشی به عنوان یک جشنواره بزرگ در خانواده صنعت آب و برق استان مرکزی مشاهده می‌شود.