پویش « آب بهتر است یا ثروت »در مدارس ابتدایی

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و همیاران آب شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب نسبت به برگزاری پویش« آب بهتر است یا ثروت» برای مدارس ابتدایی رودبارقصران اقدام کرد.

به گزارش برقاب،دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و همیاران آب شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب نسبت به برگزاری پویش« آب بهتر است یا ثروت» برای مدارس ابتدایی رودبارقصران اقدام کرد.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای شرق با اعلام این خبر گفت: پویش دانش‌آموزی« آب بهتر است یا ثروت» با برپایی نمایش عروسکی شاد و موزیکال با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان مقطع ابتدایی با راهکارهای صحیح صرفه‌جویی در مصرف آب با اجرای شعرخوانی،مسابقه و بازی با حضور پرشور دانش‌آموزان و معلمان مدارس رودبارقصران در سالن آمفی‌تئاتر مدرسه نظامی گنجوی میگون برگزار شد.
سید احمد حسینی در ادامه افزود: در پایان این مراسم همچنین به دانش‌آموزان برگزیده در مسابقه انشانویسی با موضوع «آب بهتر است یا ثروت» از سوی آبفای شرق تقدیرنامه و جوایزی اهدا شد.
گفتنی است در این مراسم مهندس قربانی مدیر امور آبفای رودبار قصران و خانم سالارکیا مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش رودبارقصران نیز حضور داشتند.