هم زمان با روز جهانی کار و کارگر و صنعت برق؛

همایش ایمنی در مدیریت توزیع نیروی برق خراسان شمالی

همایش ایمنی در مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های خراسان شمالی هم زمان با روز جهانی کار و کارگر و صنعت برق برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی مدیر عامل این شرکت در مراسم گرامیداشت روز صنعت برق و روز کار و کارگر بر ضرورت توجه به مطالبات کارکنان و کارگران صنعت برق استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان شیروان حاضر شد و در نشست گرامیداشت روز صنعت برق و هم چنین روز جهانی کار و کارگر با اشاره به این که چرخ توانمند صنعت برق به دست کارگران این صنعت می چرخد گفت: امروز به لطف پروردگار و دستان پر تلاش کارگران، ایران اسلامی یکی از توسعه یافته ترین کشورها در صنعت برق است به گونه ای که توانسته است پیشرفت های عظیمی در این حوزه دست پیدا کند.

مهندس «حسن چاهی» روز جهانی کار و کارگر را مناسبتی برای قدردانی از خدمات ارزشمند کارگرانی که برای آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور، از هیچ کوششی دریغ نورزیده عنوان کرد و افزود: تقارن روز صنعت برق با روز جهانی کار و کارگر مبّین اهمیت این صنعت و جایگاه ارزشمند این قشر خدوم بوده به گونه ای که امروزه وابستگی مردم به این صنعت روز افزون شده است.

در گردهمایی ایمنی مدیریت های توزیع برق شهرستان ها نیز که با حضور مدیران و معاونان ستادی برگزار شد ،بر لزوم رعایت نکات ایمنی تاکید شد. در همایش ایمنی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان مانه و سملقان، آقایان: «اکبر اسدی» به عنوان تکنسین نمونه ایمنی استان و «ابراهیم ربانی» به عنوان سیمبان نمونه شهرستان معرفی شدند.