لطیف خوش سیرت خبر داد:

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران WATEX))

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران خبر داد.

خوش سیرت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام این خبر که نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX)  به عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران در حوزه آب و فاضلاب است افزود: این نمایشگاه  سالانه با حضور جمع کثیری از متخصصان و شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برگزار می شود که فرصت بسیار مناسبی است تا علاقه مندان و شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان صنعت آب و فاضلاب کشور قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های طرح و محصول خود را ارتقاء دهند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تمامی متخصصان و شرکتهای توانمند استان آذربایجان غربی خواست در جهت به نمایش گذاشتن توانمندی و تخصص خود در این نمایشگاه شرکت نمایند.
وی گفت: در این راستا هجدهمین دوره این نمایشگاه بین المللی در تاریخ ۹ الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به مدت ۴ روز برگزار می گردد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: علاقمندان میتوانند جهت اطلاع و شرکت در این نمایشگاه به سایت www.watex.ir مراجعه نمایند.