برگزاری هجدهمین دوره مسابقات فوتسال شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، پس از دو سال وقفه بدلیل شیوع کرونا، هجدهمین دوره مسابقات فوتسال این شرکت با حضور ۱۸ تیم به میزبانی مدیریت برق سیرجان برگزار گردید.
مجد زاده دبیر کمیته ورزش این شرکت در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: ۱۸ تیم از ستاد و مدیریت های برق شهرستان های تحت پوشش شرکت، پس از انجام قرعه کشی در شش گروه سه تیمی قرار گرفتند و با انجام دور گروهی، هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند که پس از انجام بازی های این مرحله، تیم های سیرجان، رودبار جنوب، بم و کهنوج جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را از آن خود کردند.

وی افزود: پس از انجام رقابت های این مرحله نیز، تیم های سیرجان و رودبار جنوب به فینال مسابقات صعود کردند و تیم های بم و کهنوج نیز راهی رده بندی شدند.

در رده بندی، کهنوج با پیروزی برابر بم، به مقام سوم دست پیدا کرد و در فینال نیز، رودبار جنوب با پیروزی برابر سیرجان، به مقام قهرمانی رسید و تیم سیرجان نایب قهرمان مسابقات شد.

دبیر کمیته ورزش شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه از تیم های فوتسال شهرستان های رودبار جنوب، سیرجان و کهنوج که به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند با اهدا جام قهرمانی، قدردانی شد و کاپ اخلاق این دور از مسابقات نیز به شهرستان بم تعلق گرفت