برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان فرهنگی صنعت آب شمال غرب کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان،نشست هم اندیشی مسئولان فرهنگی صنعت آب شمالغرب کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برگزارشد.

یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجانشرقی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات شورای فرهنگی در انجام فعالیتهای ملی، مذهبی و فرهنگی، بر نقش شوراهای فرهنگی با توجه به ظرفیت های بالای این تشکل در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب تاکید نمود و خواستار توجه ویژه به امر خطیر اطلاع رسانی و فعال سازی بسیج مهندسی در این خصوص شد.

احمدعلی غلام آزاد، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب شمالغرب کشور نیز در این نشست با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آبی به عنوان منابع بی بدیل و تجدیدناپذیر، افزود: در تمام زمینه ها تلاش می کنیم در مسیر فرهنگی، همراه و دست راست مدیران عامل آب منطقه‌ای باشیم و در شمال غرب کشور به یاری ائمه جماعات در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب با تکیه بر مفاهیم دینی نقش موثری بویژه در جوامع روستایی و مصارف کشاورزی ایفا کنیم.

در این جلسه گزارش عملکرد شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای آذربایجانشرقی توسط حجت الاسلام والمسلمین نجفی، دبیر شورای فرهنگی این شرکت و همچنین شرکتهای آب منطقه ای آذربایجانغربی و اردبیل نیز ارائه و نظرات و درخواست های اعضای حاضر در جلسه برای بهبود عملکرد و تقویت و هم افزایی شوراهای فرهنگی مطرح شد.