برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان همکار آبفا مازندران

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان همکار آب و فاضلاب مازندران با حضور ۱۵۸ نفر برگزار و نفرات برتر تقدیر شدند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا مازندران نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان همکار آب و فاضلاب مازندران با حضور ۱۵۸ نفر برگزار شد. این جشنواره با همت هیئت ورزش شرکت و مشارکت معاونت مالی و پشتیبانی، پایگاه مقاومت بسیج، روابط عمومی و سایر بخشها در رشته های دارت، آمادگی جسمانی، فوتسال و نقاشی طراحی در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد. جشنواره به منظور تقویت روحیه نشاط و اهمیت جایگاه ورزش در سلامت افراد برگزار شده بود.

در رده های سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال، ۱۰۴ پسر و ۵۴ دختر در این جشنواره شرکت کردند. در گروه دختران، مسابقات دارت و آمادگی جسمانی برگزار شد و در گروه پسران، مسابقات دارت و فوتسال در قالب ۶ تیم در رده سنی ۶ تا ۱۲ سال و ۴ تیم در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار شد. در پایان مسابقات، نفرات برتر در هر رشته تجلیل شدند و سایر شرکت کنندگان نیز از جوایزی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در حاشیه این جشنواره، اهمیت برگزاری این جشنواره را برای تقویت روحیه نشاط و بازخورد مثبت آن در خانواده‌ها، مهمترین هدف این رویداد دانست. مورد استقبال خانواده‌ها بودن از این جشنواره نشان از تأثیر مثبت آن در جامعه دارد و آرزو می‌شود که در سالهای آتی نیز ادامه یابد. همچنین، با تجلیل از نفرات برتر و اهدای جوایز به سایر شرکت کنندگان، این جشنواره به تشویق و حمایت از علاقه‌مندان به ورزش می‌پردازد.