برگزاری مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در شرکت برق منطقه ای سمنان

با حضور مدیر عامل ، معاونین ، کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان ، و پدر یکی از شهدای مدافع حرم ، مراسم گرامیداشت ، عملیات بیت المقدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شرکت برگزار شد .

این مراسم که از سوی پایگاه های بسیج شهید عباسپور ، امور ایثارگران و روابط عمومی این شرکت برگزار شد ، سرهنگ پاسدار مومن دانشگر ، پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر، با گرامیداشت سالروز این فتح بزرگ ، گفت : امروز دشمنان انقلاب ، از ایدئولوژی و آرمان های جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ اسلام و تشیع در جهان می هراسند.
وی انقلاب اسلامی را الگویی برای دیگر مردمان آزاده جهان برشمرد و اظهار داشت : ثمره و برکت خون شهیدان، موجب گردیده است که روحیه ایثار و شهادت طلبی در دیگر کشورها نیز گسترش یابد.
سخنران مراسم، با اشاره به شخصیت والای شهید عباس دانشگر افزود : شهدای مدافع حرم از شهیدان هشت سال دفاع مقدس الگو گرفتند و با رفتار و اعتقاداتشان مسیر خود را انتخاب نمودند و به این فیض الهی نائل آمدند .
وی با بیان خصوصیات و ویژگی های رفتاری شهید مدافع حرم ، شهید دانشگر گفت : توجه به نماز اول وقت ، دوستی با شهیدان و دقت در حفظ بیت المال از مشخصه های مهم رفتاری این شهید در طول زندگی اش بود.
وی در ادامه به بیان خاطراتی از این شهید و عنایت و توجه روح شهید به کسانی که به او متوسل شدند ، پرداخت.
گفتنی ست در پایان مراسم، با اهداء لوح تقدیر از سوی فرمانده بسیج شرکت توانیر ، جهت کسب رتبه برتر بسیج خواهران پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان، از مسئول بسیج واحد خواهران این پایگاه تقدیر گردید.