به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا

برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان

به مناسبت ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر و سالروز شهادت آن بانوی بزرگ اسلام، مراسم عزاداری در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

به گزارش برقآب، به مناسبت ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر و سالروز شهادت آن بانوی بزرگ اسلام، مراسم سخنرانی و عزاداری در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

در این مراسم که پیش از ظهر روز شنبه ۲۵ آذر ماه در محل نمازخانه این شرکت ترتیب یافت، جمع کثیری از معاونین، مدیران و کارکنان شرکت، مسئولین فرهنگی و پایگاه‌های مقاومت شرکت‌های صنعت آب و برق استان و میهمانانی از سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و حوزه یک بسیج کارمندی سپاه عاشورا حضور داشتند.

در آغاز این مراسم که به صورت مشترک از سوی دفتر فرهنگی، انجمن اسلامی، روابط عمومی و پایگاه مقاومت شرکت برگزار شد، حاج ابراهیم عبدی قاری ممتاز کشوری به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته و سپس با اجرای وی و با حضور دهها تن از حاضرین، زیارت‌نامه حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت دسته جمعی قرائت گردید.

در ادامه این مراسم معنوی و سوگواری، حجت الاسلام دکتر محمود هادی از سخنرانان برجسته تبریز، پیرامون سیره و سبک زندگی و نقش این بانوی بزرگ اسلام در ابعاد مختلف خانواده، مردم داری و ولایتمداری سخنرانی کرده و همچنین مواردی را در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی روز جامعه بیان داشت.

در بخش دیگری از این مراسم آقای حاج مهدی خادم آذریان مداح اهل بیت عصمت و طهارت، با ذکر مصیبتی از حضرت فاطمه (س) و اهل بیت پاک آن حضرت، به تعزیه خوانی و مداحی پرداخت.