برگزاری مراسم بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از کارکنان نمونه در شرکت برق منطقه ای هرمزگان

مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور مدیرعامل ، معاونین ، جمعی از مدیران و کارکنان نمونه سال 1401 شرکت برق منطقه ای هرمزگان برگزار شد.

به گزارش برقآب، مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران و کارکنان نمونه سال ۱۴۰۱ شرکت برق منطقه ای هرمزگان برگزار شد. در این مراسم ابتدا خانم مهندس قاسمی، معاون منابع انسانی به تبریک روز کارمند و تأثیر همدلی، همراهی، مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی در موفقیت های سازمان اشاره نمود. ایشان با تأکید بر اینکه کارکنان سازمان با تلاش و همکاری خود برای دستیابی به اهداف سازمانی بسیار موثر بوده اند، نقش کلیدی کارکنان در پیشرفت و توسعه شرکت را مورد تأکید قرار دادند.

در ادامه مراسم، آقای مهندس آدینه پور مدیرعامل شرکت، ویژگی های کلیدی یک کارمند نمونه را برشمردند و اهمیت نقش کارکنان در دستیابی شرکت به اهداف و کسب افتخارات را بیان کردند. ایشان به سال سخت کاری که با تلاش و همت کارکنان شرکت برق هرمزگان موفقانه سپری شد، اشاره کرده و تمامی کارکنان نمونه را تبریک گفته و مدیران را به ترویج فرهنگ قدردانی از کارکنان دعوت نمودند.

در پایان مراسم، به منظور یادبود این روزهای مهم، لوح تقدیری توسط مدیرعامل و معاونین به کارکنان نمونه اهدا گردید. این لوح تقدیر علاوه بر تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان، نمادی از تقویت روحیه و اشاعه انگیزه در محیط کار و فرهنگ قدردانی در سازمان بود.

مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران و کارکنان نمونه سال ۱۴۰۱ شرکت برق منطقه ای هرمزگان به منظور تبریک روز کارمند و تقدیر از کارکنان نمونه برگزار شد. در این مراسم، مسئولین سازمان به تأثیر همدلی، همراهی، مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی در موفقیت های سازمان اشاره کردند. سپس مدیرعامل شرکت برق هرمزگان ویژگی های کلیدی یک کارمند نمونه را برشمردند و به اهمیت نقش کارکنان در دستیابی به اهداف و کسب افتخارات سازمان اشاره کردند. ایشان با تبریک سال سختی که با تلاش و همکاری کارکنان سپری شده است، مدیران را به ترویج فرهنگ قدردانی از کارکنان دعوت کردند. در پایان مراسم، لوح تقدیری به کارکنان نمونه اهدا شد تا از تلاش و زحمات آنها تقدیر شود و فرهنگ قدردانی در سازمان تقویت گردد.