برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

با حضور مدیرعامل و شماری از کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان، مراسم بزرگداشت اربعین حسینی با برنامه های سخنرانی و قرائت زیارت اربعین برگزار شد.

به گزارش برقآب، مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در شرکت توزیع برق استان سمنان با حضور مدیرعامل و شماری از کارکنان برگزار شد. این مراسم شامل برنامه های سخنرانی و قرائت زیارت اربعین بود. استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت در این آیین بیان کرد که زیارت اربعین یکی از عبادات ویژه است که در فرهنگی که از اهل بیت به ما رسیده است، فضیلت و اثر و برکت برای آن ذکر شده است. او بیان کرد که زیارت سید الشهدا حسین (ع) به خصوص مورد توصیه و تاکید قرآنی قرار دارد و این موضوع برگرفته از قرآن است.

مقامات دینی این شرکت نیز درباره زیارت اربعین توضیحاتی ارائه دادند. حجت الاسلام رضا طاهریان گفت که زیارت سید الشهدا حسین (ع) بهترین عبادت است که با سایر اعمال مقایسه شده و از برتری های آن یاد می شود. او افزود که اربعین حسینی، به دلیل شهادت امام حسین (ع)، از سایر عبادات بزرگان دینی بی نظیرتر است و این جریان در جهان ثبت خواهد شد.

طرح ریزی اهل بیت در مسیر اربعین نیز برای افزایش آشنایی مردم با امام حسین (ع) صورت می گیرد. این جریان به یک حرکت بین المللی تبدیل شده است و اربعین حسینی به صورتی است که امکان بیشتری برای آشنایی مردم با امام حسین (ع) ایجاد می کند.

در پایان مراسم، زیارت خاصه اربعین نیز در تمامی مدیریت های توزیع برق استان سمنان قرائت شد. این مراسم برگزاری شده است به منظور یادآوری شهادت امام حسین (ع) و افزایش آشنایی کارکنان با این جریان مهم اسلامی.