برگزاری مانور مدیریت بحران با حضور اکیپ های عملیاتی ۱۶ شهرستان تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مانور مدیریت بحران با رویکرد تعویض سیم شبکه فشار متوسط روستای آشین در منطقه صوغان از توابع شهرستان ارزوییه برگزار شد.

سیدکمال موسوی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با اعلام این خبر افزود: در این مانور ۱۲۰ نفر نیروی فنی و عملیاتی و ۲۰ نفر نیروی پشتیبانی از مدیریت‌های برق ۱۶ شهرستان حوزه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان اقدام به تعویض ۱۱/۵ کیلومتر سیم شبکه فشار متوسط در روستای آشین منطقه صوغان کردند.
غلامرضا میرزایی مدیر دفتر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان هم مانور مدیریت بحران روستای آشین را یکی از مانورهای بزرگ در این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: ۳۲ تیم عملیاتی با ۵۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در این مانور شرکت کردند.وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزاری سه مانور دیگر، تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان قرار دارد.
داریوش نجم‌الدینی مدیر برق شهرستان ارزوئیه نیز گفت: برنامه‌ریزی‌های زیادی جهت برگزاری این مانور در سطح شهرستان ارزوئیه و در روستای آشین منطقه صوغان که در فاصله ۷۰ کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارد، صورت پذیرفت.وی ادامه داد، بحث آموزش پرسنل، آگاه‌سازی و مدیریت دانش آن‌ها جهت عملکرد صحیح در زمان بروز بحران‌ها یکی از اهداف این مانور بود.نجم‌الدینی همچنین از فرماندار و مجموعه تحت امر، بسیج، آموزش و پرورش و بانک کشاورزی که در برگزاری این مانور مدیریت برق ارزوئیه را یاری کردند، قدردانی کرد.
محمدعلی بهمنش رئیس گروه دفتر مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان هم با اشاره به اینکه تعویض شبکه فشار متوسط روستای آشین که به مرور زمان فرسوده شده بود، در دستور کار شو‌رای عالی مدیریت بحران شرکت قرار داشت، افزود: برنامه‌ریزی‌ها انجام شد تا این شبکه‌ با برگزاری یک مانور جهت ارتقای سطح تجربه نیروهای تحت پوشش شرکت تعویض گردد.وی افزود: این مانور ۸ ساعت به طول انجامید که با حجم کار انجام شده، رکوردی حائز اهمیت می‌باشد.
لازم به توضیح است؛ در مانور مدیریت بحران روستای آشین، سیم ۳۵ مس تبدیل به سیم ۷۰ آلومینیوم با مغز فولادی شد که قابلیت جلوگیری از تنش‌های بادی و یخبندان و همچنین کمک به پایداری شبکه می‌کند.
همچنین مهندس اسماعیل‌کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه و هیات همراه باحضور در منطقه عملیاتی مانور مدیریت بحران، ضمن قدردانی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از روند اجرای این مانور، بازدید به عمل آورد.