برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر درون و برون شهری همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

محمود محمودی گفت: با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها، برای حفظ پایداری در شبکه برق روشنایی معابر در سراسر کشور مانور تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر انجام می‌شود وتعمیرات اساسی به منظور افزایش پایداری شبکه و تعدیل روشنایی معابر بلواری، پارک‌ها و میادین از محورهای اجرای این مانور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: ۳۳نفر در قالب ۱۱اکیپ با به بکارگیری ۱۱خوردو سنگین و سبک در این اقدام فراگیر حضور دارند که نسبت به تعدیل روشنایی معابر،افزایش ایمنی و رفع کانون‌های خطر تاسیسات شبکه توزیع اقدام خواهند کرد.

محمودی کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مشترکین و مدیریت مصرف بار زمستانه را نیز از اهداف مهم برگزاری این مانور برشمرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۷۴۰۰دستگاه چراغ از ابتدای آذر تاکنون تعدیل شده ودر این مانور ، تعدیل روشنایی ۱۴۰۰دستگاه چراغ معابر با میانگین ۲۵۰ وات در نظر گرفته شده است که در کل منجر به کاهش ۲ مگاوات مصرف انرژِی خواهد شد.

 

وی افزود:۱۷۴۰۰چراغ بلواری در حوزه شرکت توزیع وجود داردو از ابتدای آذر ماه سال جاری

،به میزان ۴.۲مگاوات روشنایی چراغ های بین شهری و۱.۵مگاوات روشنایی چراغ های پارک ها تعدیل شده و با استفاده از جایگزینی چراغ های ال ای دی با چراغ های فرسوده نیز ۳مگاوات تعدیل انجام شده است.