ششمین همایش سراسری فرماندهان پایگاه های بسیج آبفای سراسر کشور در هرمزگان

برگزاری ششمین همایش سراسری فرماندهان پایگاه های بسیج آبفای سراسر كشور در هرمزگان

به گزارش برقاب،در این همایش که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، سخنرانان از دستاوردها و راهکارهای بسیج در حوزه آب و فاضلاب سخن گفتند. خانی زاد جانشین مرکز بسیج وزارت نیرو در سخنرانی خود عنصر جهادی در آبفای هرمزگان را پررنگ دانست و گفت: خدمت در حوزه آبفا نیازمند عنصر جهادی است که خوشبختانه در این حوزه بویژه استان هرمزگان شاهد آن هستیم.
وی افزود: اثربخشی مهمترین مولفه بسیج است و در این مسیر باید به وظایفی که بر عهده بسیج محول شده به خوبی انجام داد.
خانی زاد تاکید کرد: بسیج باید دغدغه کاری سازمان خود را داشته باشد و برای آن فکر کند.

محرمی راد فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در سخنرانی خود گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی صنعت آب و فاضلاب است.
وی ادامه داد: این صنعت در ایران یکی از صنایع پیشرفته خاورمیانه است که می‌تواند دانش خود را صادر کند.
محرمی راد همچنین از سقایی به لحاظ معنوی به عنوان یکی از مشاغل مورد توجه در اسلام یاد کرد.
عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این همایش با بیان اینکه داشتن عنصر جهادی در حوزه آبرسانی به عنوان یک ضرورت مورد توجه است، گفت: انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه خدمت در حوزه آبرسانی کاری کارستان انجام داده است و این اقدامات جهادی همچنان ادامه دارد.
وی از انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان یک تدبیر از سوی دولت و وزارت نیرو یاد کرد که ۲۰۰ روستا در قالب این قرارداد آبرسانی می شوند.
به گفته حمزه پور، استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج همواره پرخیر و برکت بوده است و باعث شده تا اقدامات جهادی صورت گیرد.
وی به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به هرمزگان ۶۷ پروژه آماده بهره برداری است که افتتاح می شود.
مدیرعامل آبفا با قدردانی از استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و فرمانده سپاه تصریح کرد: خوشبختانه با هم افزایی موجود، اتفاقات امیدوار کننده ای در استان هرمزگان شاهد هستیم.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان نیز در سخنرانی خود گفت: ذات بسیج خدمتگزاریست و خدمت در آن عبادت است. وی افزود: بسیج پرچمدار حرکت بقیه است.
وی از ثواب چند برابری سقایی در برابر کارهای دیگر یاد کرد و گفت: آبرسانی به یک روستا شاید برای صنعت آب و فاضلاب امر ساده و راحت باشد اما با این کار نشاط وارد روستا می شود و اقدام شما باعث شادی یک جمعیت می شود که قابل وصف نیست.
سالاری آبرسانی را مجاهدت دانست و تاکید کرد: خدمت در حوزه آب همواره باید تداوم داشته باشد و قانع به وضع موجود نباشیم.