برگزاری سومین ممیزی مراقبتی استانداردISO/IEC 17025 در آبفای گیلان

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت گفت: این ممیزی بر اساس ویرایش ۲۰۱۷ توسط نمایندگان گروه ممیزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موفقیت انجام شد. سیده ضحی حجازی افزود: استقرار و پیاده سازی […]

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت گفت: این ممیزی بر اساس ویرایش ۲۰۱۷ توسط نمایندگان گروه ممیزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موفقیت انجام شد.
سیده ضحی حجازی افزود: استقرار و پیاده سازی استانداردISO/IEC 17025 از الزامات مهم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت ارتقای کیفیت، صحت و دقت انجام آزمون هاست که آزمایشگاه مرجع ستاد شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال ۹۶ موفق به اخذ، استقرار و پیاده سازی این استاندارد بر اساس ویرایش ۲۰۰۵ شده بود.
وی گفت: با توجه به تجارب کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت، انجام ممیزی داخلی در بخش های مدیریتی، باکتریولوژی، بیولوژی و فیزیکوشیمیایی توسط همکاران این مرکز انجام شد که این توانمندی موجب کاهش هزینه های الزامی در فرایند استقرار ایزو این مجموعه شده است.
حجازی تصریح کرد: استقرار و پیاده سازی استانداردISO/IEC 17025 در آزمایشگاه های باکتریولوژی شهرستان های رشت و لنگرود، افزایش اسکوپ آزمایشگاه های فیزیکوشیمیایی آب (روش IC) و میکروبی (روش LMX) و استقرار ایزو در آزمایشگاه باکتریولوژی فاضلاب از برنامه های شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال جاری است.

 

توسعه شبکه آبرسانی روستای گسکر محله رودسر

مدیر امور آبفای رودسر گفت: با توسعه شبکه آبرسانی این روستا به طول ۱۵۰ متر، تعداد ۱۳ خانوار کوچه آیت الله دستغیب از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

حسن امیدوار، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۱۰ میلیون ریال ذکر کرد.