برگزاری سومین مانور سراسری وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق فارس

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برگزاری سومین مانور جهادی وسراسری وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همزمان با سراسرکشور خبرداد.

حمیدرضا کریمی فرد، افزود: این مانور با هدف وصول حداکثری مطالبات جهت جلوگیری از انباشت و رسوب مطالبات، ارتقای رتبه شاخص وصول مطالبات این شرکت و در نهایت ارائه هر چه بهتر و مطلوبتر خدمات به مشترکان برق در سطح استان برگزار گردید. وی گفت: در طی برگزاری این مانورمدیریت های برق سراسراستان با اعزام گروه های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک نسبت به ماموریت تعریف شده اقدام کردند.

این مقام مسئول، مطالبات این شرکت را شامل مطالبات از مشترکان در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری، اداری و صنعتی عنوان کرد ویادآورشد: بیشترین میزان بدهی در استان مربوط به بخش های عمومی ،اداری و خانگی می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکیدکرد: اگرمشترکان با پرداخت به موقع بهای قبوض برق خود شرکت توزیع برق استان را یاری کنند، می‌توانیم منابع بیشتری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های برق در استان جذب و خدمات مطلوب تری به هم استانی‌های عزیز ارائه کنیم.

کریمی فرد در تشریح سومین مانور وصول مطالبات مشترکان نیزگفت: این مانور در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوق مشترکان برق سراسرکشور انجام گرفت که با همکاری اکیپ های مستقر در ۲۶ مدیریت تابعه و ۶۵ ناحیه زیرمجموعه شرکت و همزمان به صورت کشوری برگزارشد.

وی در خاتمه از مشترکان درخواست کرد که با پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر یاری کنند.