برگزاری جلسه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای قم

اولین جلسه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای باحضور مدیرعامل و سایر اعضاء در سالن جلسات برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم:در اولین جلسه کمیسیون راهبریتوسعه مدیریت در سال ۱۴۰۰ شعبانعلی یوسفی خطیر مدیر فن آوری و توسعه مدیریت شرکت با اشاره به شرح وظایف و حدود […]

اولین جلسه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای باحضور مدیرعامل و سایر اعضاء در سالن جلسات برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم:در اولین جلسه کمیسیون راهبریتوسعه مدیریت در سال ۱۴۰۰ شعبانعلی یوسفی خطیر مدیر فن آوری و توسعه مدیریت شرکت با اشاره به شرح وظایف و حدود انتظارات کمیته ها و کمیسیون مذکورافزود: طی بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۱۳۴۷۲ مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ساماندهی کمیته های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری ابلاغ گردیده است .

یوسفی خطیر برنامه زمان بندی برگزاری جلسات کمیسیون راهبری توسعه مدیریت و کمیته های ۵ گانه ذیل آن را در سال ۱۴۰۰ اعلام و اهداف کمی وکیفی ده برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری را تشریح نمود.

وی با تأکید بر اینکه کلیه تکالیف اجرایی، مصوبات کمیته ها وکمیسیون باید در سامانه ثبت مصوبات و ساتم ثبت شود گفت: سطح دسترسی برای هریک از کاربران تعریف می شودتا رصد وپایش مستمر گزارش اقدامات به همراه مستندات مثبته توسط مدیران ارشد شرکت امکانپذیر باشد.

برگزاری کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی استان قم

جلسه کمیته راهبری طرح تعادل بخشی و احیاء آب منطقه ای قم با حضور مدیر عامل و سایر اعضاء روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ در سالن جلسات شرکت برگزار شد.

در دومین جلسه کمیته راهبری سال جاری آب منطقه ای قم جواد عرب بافرانی مدیر روابط عمومی شرکت با اشاره به نامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی مدیریت منابع آب ایران افزود: در راستای تقویت طرح داناب و کتاب انسان و محیط زیست تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان مبادله و اقدامات بصورت مجازی در حال انجام می باشد و در خصوص پخش محتوای آموزشی و اطلاع رسانی (اصلاح الگوی مصرف آب و انرژی) از صدا و سیمای استانی باید محتوا طبق استانداردهای لازم تهیه و جهت پخش اقدام شود . عرب بافرانی با بیان این که روابط عمومی مجری پروژه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی می باسد گفت: برای اجرای بهتر و موثرتر همکاری و همراهی همکاران در همه معاونت ها و واحدهای شرکت ضروری و لازم است .