جلسه کارگروه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب استان قم برگزار شد

به گزارش برقآب ، جلسه کارگروه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در تاریخ هفتم تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور شهرداران کهک، جعفریه، قنوات و نمایندگان استانداری و آب و فاضلاب برگزار شد. محمد احمد جبلی، مدیر عامل آب منطقه ای قم در این جلسه، وضعیت آبی استان قم و برنامه های شرکت در […]

به گزارش برقآب ، جلسه کارگروه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در تاریخ هفتم تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور شهرداران کهک، جعفریه، قنوات و نمایندگان استانداری و آب و فاضلاب برگزار شد. محمد احمد جبلی، مدیر عامل آب منطقه ای قم در این جلسه، وضعیت آبی استان قم و برنامه های شرکت در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

او به این موضوع اشاره کرد که تشکیل این جلسات به همکاری بیشتر بین شهرداری ها، شرکت آبفا و آب منطقه ای قم در راستای برنامه جداسازی خواهد انجامید.

در ادامه، شهرداران مناطق قنوات، کهک و جعفریه درخواست های خود را در ارتباط با جداسازی آب ارائه کردند. آنها به صورت جداگانه و در جلسه، به اهمیت جداسازی آب برای استفاده در فضای سبز اشاره کردند.

سپس، نماینده استانداری نیز در جلسه حضور داشته و بر محدودیت منابع آبی استان تاکید کرد. او بر ضرورت استفاده از پساب به عنوان اولویت اول برای تأمین آب فضای سبز شهری تأکید داشت. نماینده استانداری آرزوی خود را بیان کرد و امیدوار بود که شهرداری ها هر چه سریعتر اقدامات لازم جهت جداسازی آب شرب از شبکه آب شهری را انجام دهند.

این جلسه و همکاری بین شهرداری ها و شرکت آبفا و آب منطقه ای قم باعث می شود که برنامه های جداسازی به خوبی پیاده سازی شود و در نهایت منجر به بهبود کیفیت استفاده از آب منطقه ای و تأمین آب فضای سبز شهری شود.