برگزاری جلسه هماهنگی مانور بزرگ بحران ۱۴۰۰ در زنجان

جلسه هماهنگی مانور بزرگ بحران ۱۴۰۰ با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق برگزار شد به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، جلسه هماهنگی مانور بزرگ بحران ۱۴۰۰ با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق، کمیته های فنی و اجرایی، اطلاع رسانی ملی و برنامه ریزی در هفته مدیریت مصرف […]

جلسه هماهنگی مانور بزرگ بحران ۱۴۰۰ با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، جلسه هماهنگی مانور بزرگ بحران ۱۴۰۰ با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق، کمیته های فنی و اجرایی، اطلاع رسانی ملی و برنامه ریزی در هفته مدیریت مصرف در زنجان برگزار شد.
دراین جلسه مهندس علیرضا علیزاده رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان بیان کرد: با توجه به زمان کم باقی مانده تا مانور بحران، که اولین مانور سطح یک کشور در سالجاری می باشد، لازم است کمیته های فنی و اجرایی سریعاً سناریو اقدامات خود را آماده کرده و با داشتن آمادگی های لازم ، مانوری با حداکثر استانداردهای ملی را اجرا نمایند.
وی تاکید کرد: تمامی عملیات اجرایی در مانور به صورت واقعی بوده و این حرکت باعث آمادگی کامل یگان های عملیاتی و فرماندهی برای حوادث غیر مترقبه احتمالی خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق با بیان این موضوع که امیدواریم هرگز حادثه ای در هیچ جای کشورمان موجب برهم زدن آسایش و امنیت مردم نگردد، افزود: حادثه و بحران در کشوری مانند ایران که از شرایط جوی متفاوتی برخوردار است، اجتناب ناپذیر بوده و آمادگی صنعت آب و برق برای مقابله با این بحران ها ستودنی است.
وی در پایان به این نکته اشاره کرد که  با اجرای چنین مانورهای در سطح ملی ، اهداف پدافندی و توان مقابله با هرگونه شرایط جوی در همکاران صنعت آب و برق تقویت خواهد گردید.