با حضور معاون وزیر نیرو:

برگزاری جلسه معارفه مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای خراسان رضوی

با حضور "محمد جوانبخت"، معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برگزار شد.

 به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، در این جلسه که برخی از مسئولان شرکت منابع آب ایران و آب و فاضلاب کشور و استان حضور داشتند، جوانبخت با قدردانی از زحمات علیرضا طاهری مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، حکم مدیرعاملی محمدعلی نعمت نژاد را به وی اهدا کرد .

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در این جلسه، تامین آب شرب و بهداشتی کلان شهر مذهبی مشهد را از اولویت‌های وزارت نیرو عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های مدیرعامل جدید آب منطقه ای خراسان رضوی و مدیران و متخصصان این شرکت امیدواری زیادی وجود دارد که پروژه‌های تامین اضطراری آب مشهد با سرعت به نتیجه برسد.

وی بر تامین اعتبار پروژه‌های تامین اضطراری آب مشهد مانند پروژه انتقال آب هزار مسجد و خط انتقال آب از غرب مشهد تاکید کرد و گفت: وزارت نیرو اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها را تامین می‌کند.

بر اساس این گزارش محمدعلی نعمت نژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی نیز با قدردانی از دغدغه وزیر نیرو و معاونان این وزارتخانه برای تامین آب شرب مشهد، پروژه های تامین اضطراری آب شرب مشهد را مورد اشاره قرار داد و جزئیات عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را تشریح کرد و گفت: به دلیل کاهش شدید بارندگی در استان و مشهد، ذخیره آبی سدهای استان به کمترین میزان کاهش یافته و هم اکنون ذخیره آبی سدهای تامین کننده آب شرب مشهد به کمتر از ۶ درصد رسیده است.

 نعمت نژاد از مدیران و کارشناسان آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای تلاش بی‌وقفه در عبور از پیک مصرف تابستان سال ۱۴۰۲ و نیز برنامه‌ریزی دقیق برای تامین آب در تابستان سال آینده قدردانی کرد و خواستار تامین اعتبار لازم برای پروژه‌های در دست اجرا شد.