برگزاری جلسه مشترک شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از طریق ویدئو کنفرانس

جلسه مشترک شرکت مهندسی آبفای کشور و شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص آبرسانی به 121 روستای محروم آذربایجان‌شرقی بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، در این جلسه که با حضور مهندس مجید آقازاده حبشی معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور، ‌مهندس خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، دکتر همت، نماینده قرارگاه امام حسن  مجتبی(ع) سپاه و سایر مسئولین قرارگاه سازندگی سپاه عاشورا به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسه شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

در این جلسه ادامه روند عملیات آبرسانی به ۱۲۱ روستای موضوع تفاهم نامه ۴ شهرستان استان که شامل کلیبر، خدآفرین، ورزقان و هشترود می شود بحث و تبادل نظرگردید و تصمیمات لازم برای تسریع عملیات و رعایت مسایل فنی و کیفی پروژه ها صادر گردید .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: اعتبارات استانی قرارگاه امام حسن (ع) سپاه در فاز نخست پروژه آبرسانی، با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سه مجتمع آبرسانی و انتقال آب به ۱۲۱ روستا است که در بهمن سال گذشته در منطقه خداآفرین کلنگ‌زنی شد که آبرسانی به اولین روستا با سه کیلومتر لوله‌گذاری اجرایی شده است.
مهندس خانی در پایان خاطرنشان کرد : از ۱۲۱ روستا به ۴۰۰ روستا افزایش داده شده و عملیات اجرایی آن در سال جاری اجرا خواهد شد .