برگزاری جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت اب و برق استان کرمان

 جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت اب و برق استان کرمان به ریاست دکتر کاظمی مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در این جلسه علی اکبر کاظمی مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی بابت حضور در جلسه و اقدامات انجام شده اظهار داشت در عصر و شرایط حاضر بایستی بیش از گذشته مخاطب شناسی نموده و به افکار عمومی توجه نماییم و روی انها سرمایه گذاری کنیم.و بدنبال شناسایی راه ها و روش های نفوذ در افکار عمومی باشیم تا بتوانیم مسئله ای مانند مدیریت مصرف را نهادینه نماییم. که این کار مهم از وظایف روابط عمومی هاست که مخاطب شناسی کنند. نیازها و ضرورت ها را تشخیص دهند تا بتوانند به هدف برسند.و این مهم میسر نمی‌شود مگر با نگاه حمایتی مدیران ارشد از جایگاه روابط عمومی.
وی گفت، روابط عمومی به مثابه تک تیرانداری هست که میتواند با هدف گیری درست و با یک تیر دو نشان بزند. روشن کردن افکار عمومی و خاموش کردن صاحبان قدرت. بنابر این روابط عمومی می‌توانند بعنوان عصای دست مدیران عامل نقش موثر و ارزنده در حل مشکلات ایفا نمایند به شرط انکه مدیران عامل اهمیت این جایگاه را متوجه و به ان بها دهند و در رفع مشکلات اعم از نیروی انسانی، بودجه، امکانات و سلب مسئولیت سایر کارهای غیر مرتبط از روابط عمومی اقدام کنند و به ترقی جایگاه روابط عمومی نگاه حمایتی داشته باشند در این صورت آنها نیز در شادی ها و غم های سیستم مشارکت میکنند.
وی از مدیران عامل خواست تا روابط عمومی ها را بیشتر در جریان امور و اخذ نظرات مشاورتی قرار دهند تا انها بتوانند به مسایل درون و برون سازمان پاسخگو باشند و در رفع مشکلات کمک نمایند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از مدیران عامل صنعت آب و برق استان کرمان درخواست کرد؛ با حفظ سمت به مدیران روابط عمومی حکم مشاور ابلاغ نمایند تا در حل مشکلات و مشاوره ها از انها کمک بیشتری دریافت نمایند. وی در پایان از مدیران روابط عمومی خواست تا دو ماموریت اصلی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند. توجه به همکاران و بحث مدیریت مصرف.
ابتدای این نشست مدیران عامل شرکت های آب و برق استان گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود ارائه نمودند.
لازم به ذکراست پیش از شروع جلسه ابتدا دکتر کاظمی با حضور در جمع مدیران و کارکنان صنعت اب و برق استان در برنامه میثاق با شهدا و در راس آنها سردار مقاومت شهیدسلیمانی که به مناسبت هفته بسیج در محل گلزار شهدای کرمان برگزار شد ‌شرکت نمود.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در طول مدت حضور در کرمان ابتدا، ساعت ۶ صبح در جلسه ایی که با مدیران روابط عمومی صنعت اب و برق استان برگزار شد حضور و سخنانی در خصوص جایگاه روابط عمومی، چالش ها و کیفیت اطلاع رسانی به افکار عمومی سخن گفتند. در ابتدای جلسه مدیران روابط عمومی گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه نمودند.