برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) و امام جواد (ع) و آغاز دهه مبارک فجر در برق منطقه‌ای خوزستان‎‎

جشن میلاد حضرت علی (ع) ( گرامیداشت روز پدر) و امام جواد (ع) و آغاز دهه مبارک فجر در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور مدیرعامل و کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در این جشن که با استقبال خوب کارکنان در نمازخانه امام جواد (ع) واقع در ساختمان امام رضا (ع) برگزار شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی به اجرا درآمد.
از جمله این برنامه ها، اجرای گروه سرود نوجوانان المهدیون بود که چند قطعه را به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) و دهه فجر، ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اجرا درآوردند.
مولودی‌خوانی پرشور حسن کمایی از کارکنان امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود که به پاس همین فعالیت‌های فرهنگی و دینی، از محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق‌منطقه‌ای خوزستان لوح‌تقدیری دریافت کرد.
در بخش دیگری از این برنامه نیز به کسانی که در مراسم تشییع شهید گمنام برای این شهید والامقام دلنوشته، ارسال کرده بودند با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با اهدای هدیه تقدیر به عمل آمد.
قدردانی و اهدای هدیه به فرزندان کارکنان این شرکت که در فراخوان دفتر روابط عمومی با عنوان ثبت عکس با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده بودند از دیگر محورهای برگزاری این جشن بود.
در پایان این جشن نیز به مانند دیگر مناسبت‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، شرکت‌کنندگان در این برنامه با حضور در یادمان شهدای این شرکت به مقام شامخ شهید ادای احترام کرده و به قرائت فاتحه پرداختند.
گفتنی است مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به همراه مدیران از نمایشگاه خوداشتغالی و صنایع دستی بانوان کارآفرین که با هماهنگی روابط عمومی و امور فرهنگی در ساختمان امام رضا (ع) این شرکت در حال برگزاری است، بازدید کردند.