در آستانه هفته مدیریت مصرف برق برگزار شد

برگزاری جشن “سلام تابستان با قبض برق رایگان”

شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با هدف آشنایی عموم مردم با طرح پاداش مشترکان خانگی و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل و حضور حاضران در محل و خانواده همکاران شرکت توزیع برق استان جشن " سلام تابستان با قبض برق رایگان " 25 خرداد ماه در محل شورابیل اردبیل برگزار شد.

به گزارش برقآب، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با هدف آشنایی عموم مردم با طرح پاداش مشترکان خانگی و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل و حضور حاضران در محل و خانواده همکاران شرکت توزیع برق استان جشن ” سلام تابستان با قبض برق رایگان ” ، ۲۵ خرداد ماه در محل شورابیل اردبیل برگزار شد.
بر اساس این گزارش جهت استفاده از ظرفیت گروههای نمایشی و تئاتر های خیابانی جشن ” سلام تابستان با قبض برق رایگان ” برگزار و با زبان طنز و نمایش به راهکارهای ساده مدیریت مصرف که باعث می شود مشترکان قبض برق رایگان دریافت کنند به مردم اطلاع رسانی شد .
حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل ضمن حضور در جشن گفت : پاداش برای کم مصرف‌ها سال گذشته به صورت محدود اجرا شد که نتایج مثبتی به همراه داشت و امسال طرح یک مساوی بیست در این راستا اجرا می‌شود که مشترکان می توانند با مصرف هوشمندانه به ازای کاهش هر کیلووات ساعت مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۰ برابر پاداش دریافت کنند .
گفتنی است در حاشیه این جشن ، مسابقات مختلف فرهنگی همچون مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز برگزار شد و به برندگان جوایزی اهدا شد.
لازم به ذکر است طبق تفاهم نامه ای که با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل منعقد شده است در کلیه مراسمات که به صورت خیابانی و یا در فرهنگسراهای شهر اردبیل برگزار خواهد شد ضمن عنوان کردن طرح پاداش مشترکان خانگی راهکارهای مدیریت مصرف برق نیز به اطلاع شرکت کنندگان در مراسم رسانده خواهد شد .