توسط شركت آب و فاضلاب هرمزگان؛

برگزاری جشنواره “نخستین واژه، آب”

جشنواره "نخستين واژه، آب" امروز با حضور كارشناسان آب و فاضلاب هرمزگان در دبستان پسرانه سما برگزار شد.

برگزاری جشنواره “نخستین واژه، آب”

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان هرمزگان؛ غلامرضا دهقانی مدیر روابط عمومی و آموز همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح جزئیات جشنواره “نخستین واژه، آب” گفت: این جشنواره در راستای سیاست های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هر ساله توسط شرکت های آب و فاضلاب و با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب، برگزاری این جشنواره را آغاز کرده و با حضور در مدارس، طریقه مصرف صحیح آب از سنین پایه را در دستور کار خود قرار داده است.
دهقانی تصریح کرد: در همین راستا کارشناسان آبفا با حضور در دبستان سمای بندرعباس، آموزش های لازم به دانش آموزان ارائه دادند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: کارشناسان آبفا با حضور در این مدرسه، ضمن ارائه آموزش های تصویری، اقلامی از جمله کتاب و لوازم التحریر با مضمون و شعارهای صرفه جویی بین دانش آموزان توزیع کردند.
دهقانی در پایان افزود: برگزاری جشنواره نخستین واژه در قالب حضور در مدارس و راه اندازی کارناوال به صورت مستمر از سوی این شرکت پیش بینی شده است.