در طرح پس انداز برق 

ایستگاه بزرگ نقاشی و جشنواره کودک برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از برگزاری ایستگاه بزرگ نقاشی با موضوع کودک و مدیریت مصرف برق و با عنوان جشنواره پس انداز برق خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از برگزاری ایستگاه بزرگ نقاشی با موضوع کودک و مدیریت مصرف برق و با عنوان جشنواره پس انداز برق خبر داد.

ناصری افزود: اصلاح الگوی مصرف در خانواده ها با هماهنگی کودکان شکل می‌گیرد و طلایه داران این مهم میتوانند نوباوه های خانواده ها باشند

وی با اشاره به اینکه خانواده به عنوان اولین و مهم ترین نهاد اجتماعی کردن فرد نقش مهمی در تعیین رفتار آن دارد افزود: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که اصلاح مصرف برق در خانواده ها نهادینه شود و برای این منظور کودکان می‌توانند  بازیگر این قصه باشند.

ناصری اظهار داشت: امروز در جشنواره کودک و ایستگاه بزرگ نقاشی شاهد شوق و ذوق کودکان ایلامی و استقبال آن ها از این جشنواره بودیم به طوری که ۵۰۰ برگه نقاشی با خلاقیت این عزیزان ترسیم شد.

مدیرعامل صنعت برق استان تصریح کرد: برای موفقیت‌ بیشتر در این برنامه آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، صنعت برق  را همراهی کردند.