برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی برق به میزبانی توزیع برق مشهد

 اولین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی برق با حضور دکتر غفوری فرد رئیس انجمن مهندسین برق و الکترنیک ایران ، مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد، دکتر عبادی رئیس انجمن مهندسین برق رو الکترنیک شاخه خراسان مهندس کریمی معاون برنامه ریزی و مهندسی ، مهندس علیشاهی مدیر دفتر تحقیقات و علیرضا کاشی مدیر دفتر روابط عمومی برق مشهد در محل شرکت توزیع برق مشهد برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این جلسه که به منظور هماهنگی لازم و با هدف برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس تشکیل شد، دکتر غفوری فرد ضمن تشریح اهمیت برگزاری این کنفرانس و هماهنگی انجام شده با شرکت توانیر ، مقرر شد توزیع برق مشهد، میزبان این کنفرانس گردد.

وی با اشاره به اینکه شورای سیاست گذاری وهیات رئیسه کنفرانس به موضوع استفاده از تجربه مدیران صنعت برق اهمیت می دهند گفت: در این رابطه سعی شده از مدیران و متخصصین صنعت برق دعوت شود که این مهم می تواند در انتقال تجربیات بسیار حائز اهمیت باشد .

در این جلسه مهندس رمضانی نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان جلسه و اهمیت خدمت به مردم گفت: حضور و هم نشینی با اساتید دانشگاهی همواره یک افتخار برای  ما محسوب می شود و در این کنفرانس نیز افتخار می کنیم که در خدمت اساتید دانشگاه فردوسی هستیم .

وی گفت : توزیع برق مشهد با کمک از اساتید دانشگاه فردوسی و سایر مراکز علمی تمام تلاش خود را معطوف آن خواهد کرد که بهترین و جامع ترین کنفرانس شبکه های توزیع را برگزار نماید.

در این جلسه، اعضای هیات رئیسه کنفرانس(۸نفر)، هیات سیاست گذاری (۱۵ نفر)، کمیته اجرایی (۱۵ نفر) و کمیته علمی (۶۸نفر) انتخاب و معرفی شدند.

شایان ذکر است در این جلسه، پوستر کنفرانس و همچنین مفاد و محورهای مقالات نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.