برپایی نمایشگاه عکس و خاطره‌گویی یادگاران دفاع مقدس به  مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با هماهنگی شورای فرهنگی و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی، مدیرعامل این شرکت در آیین گرامیداشت سوم خرداد که با حضور جمعی از ایثارگران و کارکنان توزیع برق زنجان برگزارش شد گفت: همه ما باید افتخار داشته باشیم تا در عرصه‌های مختلف رزمنده باشیم و در راه شهیدان گام برداریم تا بخشی از مسائل فرهنگی و اقتصادی کشور که دچار آسیب شده است را به پیروزی منتج کنیم. رزمندگان ایرانی در شرایطی نابرابر و در حالی که رژیم بعثی به پشتوانه غرب، آمریکا و شوروی جنگی جهانی را به ما تحمیل کرده بود، ایستادگی کردند و امنیت امروز کشور را مدیون خون‌های شهیدان و رشادت ایثارگران هستیم.

پیام جوادی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه امروزی، گفت: پیروزی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس فتح الفتوح بود و باید نسبت به تهدیدات پیرامونی خود در عرصه‌های مختلف آگاه باشیم و تبیین کنیم.

در ادامه این نشست نیز حاج حسین محمدی، یکی از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس با شرح خاطرات و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در پیروزی شکوهمند آزادسازی خرمشهر عزیز بر لزوم ادامه راه شهیدان تاکید کرد.

گفتنی است علاوه بر نشست خاطره‌گویی رزمندگان حاضر در عملیات بیت‌المقدس؛ برگزاری نمایشگاه عکس در معبر عمومی و همچنین داخل شرکت، پخش نماهنگ و سرود همزمان با سوم خرداد از طریق سیستم صوتی، دیدار از همکاران ایثارگر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، فضاسازی محیطی و تبلیغات پیرامونی از دیگر بخش های مراسم بزرگداشت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در این شرکت بود.