در حاشیه نماز جمعه اراک

برپایی میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

مدیران ارشد و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حاشیه نماز جمعه این هفته اراک با حضور در میز خدمت این شرکت ،به سوالات شهروندان پاسخ دادند.

به گزارش برقآب، مدیران ارشد و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حاشیه نماز جمعه این هفته اراک با حضور در میز خدمت این شرکت به سوالات شهروندان پاسخ دادند.

در گام اول، این مقاله به بررسی حضور مدیران ارشد و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در میز خدمت این شرکت در حاشیه نماز جمعه این هفته اراک می پردازد. این حضور فعالانه مدیران در میز خدمت نشان از تمایل آنها به ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنها دارد و نشانگر عملکرد جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم است.

در بخش دوم، این مقاله به شرح روند مطرح کردن سوالات و مطالبات توسط شهروندان در محل میز خدمت شرکت توزیع برق استان مرکزی می پردازد. شهروندان با مراجعه به معاونین و کارشناسان شرکت توزیع برق استان، سوالات و مطالبات خود را مطرح می کنند و از خدمات مشاوره‌ای استفاده می کنند. این روند نشان از تمایل شرکت توزیع برق به پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارائه خدمات مشاوره‌ای می باشد.

در بخش سوم، این مقاله به ارائه شماره تماس و اپلیکیشن برق من به شهروندان برای ارتباط با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی می پردازد. با تماس یا استفاده از اپلیکیشن برق من، شهروندان می توانند همواره درخواست ها و سوالات خود را به کارشناسان شرکت توزیع برق مطرح کنند. این روش ارتباطی برای شهروندان راحتی و سهولت بیشتری را در مطرح کردن مطالبات و خواسته های خود فراهم می کند.

در بخش چهارم، این مقاله به تاکید بر برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم به عنوان یک رویه مهم برای حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان می پردازد. این رویه باعث تسریع در پاسخگویی و پیگیری خواسته های شهروندان می شود و به تأکید بر کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم در دولت سیزدهم می پردازد.