مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

برق مشترکین چاه‌های کشاورزی در ساعات غیر اوج مصرف در تابستان رایگان می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به مدیریت بار الکتروپمپ های کشاورزی به صورت زمانبندی شده در تابستان گفت: بهای برق مشترکین چاه‌های کشاورزی در ساعات غیر پیک مصرف در تابستان به صورت رایگان خواهد بود. به گزارش برقآب، طبق اطلاعات ارائه شده توسط روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی، […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به مدیریت بار الکتروپمپ های کشاورزی به صورت زمانبندی شده در تابستان گفت: بهای برق مشترکین چاه‌های کشاورزی در ساعات غیر پیک مصرف در تابستان به صورت رایگان خواهد بود.

به گزارش برقآب، طبق اطلاعات ارائه شده توسط روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی، مدیریت مصرف برق در طول دوره پیک مصرف تابستان با همکاری وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی تأمین خواهد شد.
حسامی اظهار کرد که در بخش کشاورزی، مدیریت برق مربوط به پمپ‌های آب کشاورزی در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۳۱ شهریور سال جاری محدود خواهد شد.
او افزود که بر اساس ابلاغیه شرکت توانیر، تمام مشترکین کشاورزی که انشعاب پمپ آب را دارند، به دو گروه زمانی ۵ ساعته تقسیم شده‌اند: ۱۱ الی ۱۶ و ۱۳ الی ۱۸ و این اطلاعات به واحدهای جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بیان کرد: طبق این برنامه، برق مشترکین چاه‌های کشاورزی در ساعات دیگر رایگان خواهد بود.
وی اضافه کرد که برق تمامی مشترکین کشاورزی که کنتورهای هوشمند قابل کنترل را دارند، در دوره پیک به صورت اتوماتیک مدیریت بار خواهد شد.