مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در شهرستان آستارا:

برق دار شدن تمامی مشترکین آسیب دیده از وقوع سیل

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور در شهرستان آستارا ،ضمن برقراری هماهنگی برای اکیپ ها از برق دار شدن تمامی مشترکین آسیب دیده از وقوع سیل خبر داد.
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان  مدیرعامل این شرکت تاکید کرد که این گونه حوادث طبیعی غیرمترقبه در نقاط مختلف جغرافیایی به وقوع می‌پیوندد و ضروری است در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدام شود. همچنین، او تشکر خود را از صبر و بردباری مردم شهرستان آستارا بیان کرد و تاکید کرد که از دقایق اولیه وقوع سیل همکاران و اکیپ های عملیاتی غرب استان به منطقه اعزام شدند.

یکی از اقدامات که توسط اکیپ های عملیاتی در زمان وقوع سیل انجام شد، ایمن سازی مناطق شهری و مسکونی برای جلوگیری از برق گرفتگی بود. این اقدامات باعث شد تا مناطق مذکور از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شوند. همچنین، همکاران پرتلاش به مناطق دارای خاموشی اعزام شدند تا تسریعا مشکل خاموشی رفع شود و این مناطق برقدار شوند.

در بخش دیگری از این مقاله ذکر شده که برخی نقاط نیز به دلیل سطح بالای آب امکان فعالیت نداشتند. با این حال، پس از فرونشستن و هدایت آب ناشی از سیل، تلاش‌هایی انجام شد تا این نقاط مشکل خاموشی را حل کرده و برقدار شوند.

در پایان، مدیرعامل توزیع برق گیلان از زحمات تمامی کارکنان، به ویژه اکیپ های عملیاتی تشکر کرد و تاکید کرد که تمرکز نیروها در شهرستان های تالش و آستارا همچنان وجود خواهد داشت تا در صورت نیاز، اقدامات سریع و فوری صورت پذیرد.