برق اصناف پرمصرف استان مرکزی قطع می شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: برق اصناف پرمصرف قطع می‌شود . محمد نظام آبادی افزود: تیم های طرح  بازرسی مدیریت مصرف برق اماکن تجاری در شهرستان اراک  در مرحله اول به تمام کسبه و تجاری که در محل کسب و کار خود اقدام به استفاده از لامپ‌های پر مصرف کرده باشند، […]

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: برق اصناف پرمصرف قطع می‌شود .

محمد نظام آبادی افزود: تیم های طرح  بازرسی مدیریت مصرف برق اماکن تجاری در شهرستان اراک  در مرحله اول به تمام کسبه و تجاری که در محل کسب و کار خود اقدام به استفاده از لامپ‌های پر مصرف کرده باشند، تذکر خواهند دادو بازرسان شرکت مجدداً به محل مراجعه کرده و در صورت عدم توجه صاحب صنف به توصیه و تذکرها، نسبت به قطع برق واحد مزبور اقدام خواهند کرد.

وی بابیان اینکه در اجرای این طرح مجامع امور صنفی در شهرستان‌ها با ادارات برق همکاری و تعامل خواهند داشت،افزود:این طرح در شهرهای بزرگ استان نیز در حال اجراست و در پایان هر هفته رابطین مدیریت مصرف برق موظف به جمع‌آوری گزارش اکیپ‌های بازرسی، جمع‌بندی و ارسال آن به ستاد هستند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ،حذف تمامی لامپ‌های پرمصرف مدادی و گازی و لامپ های کم مصرف مازاد  برنیاز و غیرضروری ، آموزش صحیح مصرف در بخش تجاری و همچنین الگوسازی مصرف صحیح برق را از جمله اهداف این طرح عنوان کرده است.

نظام آبادی خاطرنشان کرد: استفاده از نور طبیعی خورشید، کنار گذاشتن لامپ‌های پرمصرف التهابی و رشته‌ای، کاهش یا حذف لامپ‌های اضافی و نورافکن‌های پرمصرف، جایگزینی لامپ‌های فوق کم مصرف (ال‌ای دی) با بازدهی بالا و حذف لامپ های کم مصرف مازاد برنیاز  از راهکار‌های صرفه جویی انرژی برق در واحد‌های تجاری هستند.