بررسی وضعیت آب شرب روستای ریز آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس در نشستی با نماینده ی مردم شهرستان نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان، مسائل موجود در روند آبرسانی شهری و روستایی شهرستان نی ریز به ویژه آب شرب روستای ریز آب را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد. به گزارش روابط […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس در نشستی با نماینده ی مردم شهرستان نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان، مسائل موجود در روند آبرسانی شهری و روستایی شهرستان نی ریز به ویژه آب شرب روستای ریز آب را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس در نشستی با فرهاد طهماسبی نماینده ی مردم شهرستان های نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، مراد هدایت فرماندار شهرستان نیریز و بهرام قره چاهی مدیر امور آبفا این شهرستان ،‌آخرین وضعیت منابع آب شهری و روستایی و چگونگی بهبود روندآبرسانی به شهرهای نی ریز ، قطرویه و مشکان، آبرسانی به روستاهای تابعه به ویژه روستای ریز آب را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد .

بنابر این گزارش در این نشست ، ضمن بررسی مسائل و موانع مربوط به منابع آبرسانی به شهروندان شهرهای و روستاهای تحت پوشش به ویژه روستای ریز آب که با بحران کم آبی مواجه گردیده است و روش های تامین منابع آب پایدار و میان مدت آب شرب برای مردم این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که نتایج مثبتی حاصل گردید.

گفتنی است در این دیدار نماینده ی مردم شهرستان های نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در خصوص همکاری متقابل در مراحل جذب اعتبارهای لازم و پی گیری مسائل مربوط به آب و فاضلاب شهرستان های حوزه ی انتخابیه به ویژه شهرستان نی ریز و روستای ریز آب قول مساعد داد .