در فصل زراعی ۱۴۰۲

بررسی وضعیت آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد.

به گزارش برقآب، “پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود” است. در این مقاله، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در مورد پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر می دهد. او با اشاره به کاهش بارش ها و آورد سد سفیدرود در سال آبی جاری، اظهار نگرانی ها در ابتدای فصل زراعی را به دلیل کاهش آورد سد سفیدرود بیان می کند.

در بخش اول، بیان می شود که در سال آبی جاری، آمارها نشان می دهد که بارش ها و آورد سد سفیدرود کاهش چشمگیری داشته است. این کاهش آورد سد سفیدرود باعث نگرانی هایی در ابتدای فصل زراعی ایجاد کرده است.

در بخش دوم، مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان از مدیریت دقیق و همکاری شالیکاران گیلانی در این شرایط سخت تشکر می کند. با اینکه ذخیره سد سفیدرود در ابتدای فصل زراعی کمتر از سال قبل بود، با این همه توانسته ایم با برنامه ریزی دقیق و همکاری عالی کشاورزان، فصل زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

در بخش سوم، بیان می شود که در ابتدای فصل زراعی، با دستور استاندار گیلان، برنامه ریزی دقیقی برای توزیع عادلانه آب در سطح شالیزارهای استان صورت گرفته است و کشاورزان این برنامه را بدون هیچ نقصی اجرا کرده اند.

در بخش آخر، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از کشاورزان و مسئولین استان تشکر کرده و بیان می کند که فصل زراعی ۱۴۰۲ شاهد همبستگی کامل بین مردم و مسئولین بوده است و برای نعمت هایی که بر استان ارزانی داشته حمد و سپاسگزاری می کند.