بررسی وضعیت آمادگی شبکه انتقال در مرکز پایتخت

در راستای بررسی وضعیت آمادگی شبکه انتقال در محدوده مرکز تهران بزرگ ، مهندس آرش کردی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران و هیات همراه از پست مهم ۲۳۰ کیلوولت GIS قورخانه بازدید به عمل آورد . دراین بازدید  “مهندس آرش کردی ” پس از بررسی و دریافت گزارش­های هیات همراه، پیرامون اهمیت پست های […]

در راستای بررسی وضعیت آمادگی شبکه انتقال در محدوده مرکز تهران بزرگ ، مهندس آرش کردی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران و هیات همراه از پست مهم ۲۳۰ کیلوولت GIS قورخانه بازدید به عمل آورد .

دراین بازدید  “مهندس آرش کردی ” پس از بررسی و دریافت گزارش­های هیات همراه، پیرامون اهمیت پست های انتقال و بهره برداری مطمئن از آن ها و همچنین کار دشوار و حساس بهره برداران درکنار عوامل شرکت متانیر و جدا نبودن آن ها از یکدیگر سخنانی ایراد نمود و از تلاش های شبانه روزی پرسنل معاونت بهره برداری و شرکت متانیر تشکر و قدردانی نمود.
بر اساس این گزارش، مهندس قسمت معاون بهره برداری شرکت نیز دراین بازدید در مورد اهمیت پست های انتقال به ویژه پست قورخانه که برق نقاط مهم و مرکزی شهر تهران را تغذیه می کند، در خصوص وضعیت آمادگی این پست با توجه به گرم شدن هوا و بررسی مسیرهای دسترسی آن توضیحاتی ارایه نمود، سپس مهندس افسری مدیرعامل شرکت توانیر در مورد احداث و راه اندازی این پست در سال ۱۳۷۳ با استفاده از توان متخصصان داخلی و اهمیت پست های GIS در پایداری شبکه برق و مزایای آن نسبت به پست های AIS از جمله نیاز به فضای کم آنها، مطالبی بیان داشت.
گفتنی است در پایان، پس از بازدید از خیابان باب همایون، مقرر شد بررسی های لازم به منظور سهولت دسترسی به این پست با همکاری دفتر حراست و امور محرمانه شرکت انجام پذیرد .