بررسی شبکه برق انتقال و فوق توزیع شهرستان دزفول

با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر، مسائل و مشکلات شبکه برق انتقال و فوق توزیع دزفول مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در نشستی با حضور محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت، سید احمد آوایی نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی، علی فرهمند‌پور فرماندار، سید حسن عیسی‌زاده شهردار دزفول و مدیران ارشد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در فرمانداری دزفول، مسائل و مشکلات شبکه برق انتقال و فوق توزیع این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست مقرر شد که برای افزایش پایداری شبکه برق، با تعامل و همکاری زمین مناسب از طرف شهرداری در اختیار شرکت برق منطقه‌ای خوزستان قرار بگیرد تا پست موقت ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت رود بند دزفول به صورت دائم و از نوع GIs احداث شود.
همچنین بنا شد با تشکیل کارگروهی روند تبدیل پست ۱۳۲ کیلوولت فرعی دزفول از ۱۱ به ۳۳ کیلوولت از نوع GIS بررسی تا عملیات اجرایی این پست نیز آغاز شود. در این خصوص مقرر شد پس از تخصیص و واگذاری زمین مناسب توسط شهرداری دزفول و بررسی فنی و کارشناسی، یکی از سه سناریو مطرح شده در جلسه امروز ظرف مدت دو هفته انتخاب و عملیاتی گردد.
از دیگر محورهای این نشست بررسی ظرفیت شبکه انتقال و فوق توزیع دزفول و میزان مصرف برق این شهرستان و چگونگی گذر بدون تنش از تابستان ۱۴۰۱ بوده است.