بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد رودهن

آخرین وضعیت عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد رودهن در بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ازوجی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، محمدی مدیر عامل آبفای شرق استان تهران و جمعی از مسئولان از عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد بازدید کرد.

دکتر رسولی نژاد ، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پروژه های احداث تاسیسات فاضلاب شهرهای دماوند و فیروزکوه امسال برای اولین بار ردیف ملی گرفته است.

وی افزود: ۸۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث تاسیسات فاضلاب شهرهای دماوند و فیروزکوه برآورد شده است که بهترین حالت را دماوند و فیروزکوه دارد زیرا برای این دو شهرستان ۵۰ درصد از منابع دولتی و ۵۰ درصد از سایر منابع دیده شده است اما در شهرهای دیگر کشور ۸۰ درصد سایر منابع و ۲۰ درصد منابع دولتی را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است پروژه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد یکی از مطالبات برزمین مانده اهالی شریف این منطقه بود که با پیگیری مسئولان عملیات اجرایی آن پس از گذشت ۸ سال در تیرماه سال جاری آغاز و  تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.