نگاهی به مسائل و نیازهای آبی روستاها

بررسی وضعیت آبرسانی در روستاهای قیروکارزین

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی از وضعیت آبرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان قیروکارزین بازدید نمودند.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا فارس، دکتر علی جان صادق پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، به همراه محمد مهدی فروردین نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی و مسلم رحیمی فرماندار شهرستان قیروکارزین برای بررسی آبرسانی به روستاهای شهرستان قیروکارزین سفر کردند. در این سفر، وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به روستاهای سمنگلویه، تنگ کله، پیرغیب و زاخرویه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

در طول بازدید، محمد مهدی فروردین نماینده مردم شهرستان قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، از فعالیت‌های موثر شرکت آبفا استان فارس در شهرستان قیروکارزین تقدیر و تشکر کرد و بر لزوم تسریع در تکمیل طرح های آبرسانی در دست اجرا در این شهرستان تاکید کرد. وی اعلام کرد که با مساعدت شرکت آبفا فارس و اتخاذ تدابیر لازم، پروژه های آبرسانی شهری و روستایی در کمترین زمان ممکن تکمیل خواهند شد.

دکتر صادق پور نیز در این بازدید، به بیان اقدامات انجام شده در بخش آبرسانی به روستاها پرداخت و راهکارهایی جهت برون رفت از برخی چالش های موجود در این حوزه ارائه داد. وی اعلام کرد که آماده ی اجرای پروژه های آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان قیروکارزین هستند، تنها نیازمند تخصیص اعتبارات مورد نیاز هستند.

همچنین، در ادامه ی این سفر، دکتر صادق پور به همراه نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان قیروکارزین به روستای علی آباد سفر کردند و با مردم و مسئولان محلی دیدار و نشستی داشتند. در این دیدار، مشکلات مربوط به آب شرب در این روستا بررسی شد و راهکارهایی برای حل این مشکلات ارائه شد.