برخورد تریلر با تیر چراغ برق در سنندج حادثه آفرید

برخورد یک دستگاه تریلر (کشنده باری) با شبکه ۲۰ کیلوولت برق در بلوار دکترحسینی سنندج موجب شکسته شدن پایه بتنی و پاره شدن سیم ها شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، محمدآزادحسینی مدیر امور برق شمال سنندج گفت: نقص فنی در ترمزموجب برخورد یک دستگاه تریلر (کشنده باری) با تیر چراغ برق در بلوار دکتر حسینی شد که خساراتی را به شبکه توزیع برق وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه صبح امروز سه شنبه ۱۳ دی در محل خروجی بلوار دکتر حسینی رخ داد، افزود: کشنده دچار حادثه حاوی محموله ماشین از سنندج به سمت شهرستان مریوان بود که به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز دچار انحراف و برخورد با تیر برق روشنایی شد.

حسینی اظهار داشت: به دنبال اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله اکیپ های عملیات و اتفاقات۱۲۱  وارد عمل شده و در اولین اقدام با قطع برق فیدرعباس آباد و جمع آوری سیم های برق از وسط جاده که تردد خودروهای عبوری را با مشکل مواجه کرده بود ، محل حادثه را ایمن سازی نموده سپس نسبت به ترمیم نقاط آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دادند.

گفتنی است بدلیل وجود نقاط رینگ بر روی فیدرهای مجاور با اجرای مانور فنی در کمترین زمان ممکن پس از وقوع حادثه شبکه برق مناطق و محلات اطراف وقوع حادثه ایمن و پایدار گردید.