مدیر عامل شرکت اب وفاضلاب استان اصفهان:

برای بهبود فرایند مدیریت، انتقال دانش و تجربیات میان مدیران باید به صورت جدی دنبال شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه برخی مدیران بر انتقال تجربیات و دانش بین مدیران نسل اول و دوم انقلاب به منظور بهبود فرایند مدیریت تاکید جدی نمود.

حسین اکبریان ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امیدوارم همه از رهروان حقیقی ایشان باشیم و متانت، تواضع و فروتنی سردار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. به عنوان یک مدیر باید مانند سردار سلیمانی بهترین تصمیم را در شرایط مختلف اتخاذ نمائیم و در این صورت است که می توانیم ایرانی آبادتر داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر آسیب شناسی دقیق شکایات و مشکلات موجود در صنعت تاکید کرد و اظهار داشت: باید ابعاد و جنبه های مختلف مشکلات و شکایاتی که بعضا ازسوی متقاضیان مطرح می شود از سوی صاحب نظران به صورت تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا بدون هیچ گونه وقفه ای خدمات آبفا به بهترین شکل ممکن در اختیار مردم قرارگیرد.
اکبریان همبستگی، همدلی، مشارکت و تعامل بین بخش های مختلف شرکت را رمز غلبه بر مشکلات و کسب موفقیت های مستمر دانست و خاطر نشان ساخت: همه فعالان باید بدون بخشی نگری درصدد رفع مشکلات و کسب موفقیت روزافزون صنعت باشند و فرقی نمی کند کارکنان در کدام قسمت آبفا مشغول به فعالیت هستند، مهم این است که با تعهد، همبستگی، تعامل و مشارکت بایکدیگر زمینه های ارائه خدمات مطلوب به مردم را بیش از پیش فراهم کنند.
در پایان این جلسه رضا مردای به عنوان سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات ، قاسم حمزه لو به عنوان سرپرست دفتر حقوقی و تملک املاک و اراضی، سعیده سعیدی به عنوان سرپرست دفتر سرمایه گذاری تجهیز مالی و توسعه مشارکت ،محسن تاج نیائی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور رسیدگی به صورت وضعیت ها، محمد صالح زاده و علی فاضلی نیز به عنوان مشاورین مدیرعامل معرفی شدند.