برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ کلیه مشترکان استان همکاری کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ششمین اقدام فراگیر که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در حال اجرا می باشد ،اعلام کرد: برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ و حداقل اعمال مدیریت اضطراری بار،نیازمند همکاری کل مشترکان استان هستیم. قدیمی  گفت: ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ششمین اقدام فراگیر که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در حال اجرا می باشد ،اعلام کرد: برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ و حداقل اعمال مدیریت اضطراری بار،نیازمند همکاری کل مشترکان استان هستیم.
قدیمی  گفت: ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ و با حضور ۳۴ اکیپ و ۱۱۰ نیروی عملیاتی در سطح استان اردبیل نیز امروز در حال اجرا است.
وی اهداف این اقدام فراگیر را کاهش توان مصرفی روشنایی معابر،کاهش پیک ،کاهش بار مصرفی شبکه و هم چنین افزایش هماهنگی بین اکیپ های عملیاتی برشمرد که در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف،پیک سایی و عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ می باشد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۶ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز  با ۱۴۲۹ دستگاه جمع آوری شده است ،اظهار داشت: با این اقدام  ۴ میلیون کیلووات ساعت صرفه حویی انرژی انجام شده و ۳.۲ مگاوات توان مصرفی شبکه کاهش پیدا کرده و در اقدام فراگیر امروز نیز ۱۲ اکیپ با ۳۰ نفر به جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز خواهند پرداخت.
قدیمی  با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد  از میزان تعدیل معابر مصوب شرکت توانیر برای استان اردبیل اجرایی شده ،عنوان کرد: امروز نیز ۵۱ نیروی عملیاتی  ،معابر شهری و بین شهری  و فضاهای سبز را با هدف مدیریت مصرف برق تعدیل خواهند نمود.
وی  ارزیابی آماده به کاری سامانه برق من و تست آماده به کاری ۶۶ مرکز حیاتی ،حساس و مهم استان طی امروز  را از دیگر اقدامات اجرایی ششمین اقدام فراگیردر سطح استان برشمرد و افزود:۵  اکیپ، آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز درمانی و بیمارستان ها در شهرستان های اردبیل ،پارس اباد ،بیله سوار ،گرمی و خلخال را تست نمودند که  خوشبختانه مولدهای اضطراری تمامی این مراکز بدون مشکل می باشند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اعلام اینکه مصرف برق استان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و به دلیل کاهش نزولات آسمانی حدود ۳ الی ۴ هزار مگاوات از نیروگاههای برق آبی کشور از مدار خارج شده است،از کلیه مشترکان استان خواست با ۱۰ درصد صرفه جویی مصرف برق این شرکت را در تامین برق پایدار یاری کنند.